Cambre d’Ase N.

Alçada màxima de la ruta:

2.711 metres

Descripció breu:

Sortim del poble d’Eina a l’alta Cerdanya i per camí pujo fin l’estació d’esquí. A partir d’aquí començo per pista verda, despres blava i finalment vermella. La vermella es una dura pujada, peró dura de debó i tota ciclable. En arribar a dalt del remuntador acaba el “bon” camí i per un curt tram el camí es 50% ciclable fins assolir la part superior del remuntador de l’estació de Sant Pierre. Deixem l’area esquiable i ens acostem a l’antene i camp a traves anem pujant. Aquest tros es bastant menys costarut peró mes trialero, de totes maneres es poden fer marrades llargues i aixó facilita la cosa. Arribem a un punt on tenim una bigurcació, el camí de l’esquerra va per la carena i el de la dreta que vaig agafar va per la vessant oest i planejant. En camí es estret i delicat pero de bon pasar fins arribar a un coll on tirant enrrere acabo d’enfilar-me a la carena. Estic sota el Cambra d’Ase a peu pujo els últims mtrs. El camí de tornada el desfaig fins les pistes de Sant Pierre i baixo prou be per les vermelles. L’únic que fa falta son bons frens. I ja tot cap avall fins el punt de sortida. Dura pujada pero ciclable a un dels cims alts de l’alta Cerdanya. Grans panoràmiques amb vista fins el mar.

Àrea geogràfica:

Pirineu Francés

Ciclabilitat:

Ciclabilitat 99%

Dificultat:

Vermella

Briefing de la ruta

Vídeo de la ruta

Descarrega el track de la ruta

Galeria d’imatges

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *